Sorry sorry sorry sorry sorry sorry!!!!!!

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry!!!!!!

Jag är sååååååå ledsen över att jag inte har bloggat på länge!! men jag har inte haft tid!
asså åhh...

VECKAN:
Torsdag 28/10 : Jag var på disco för mini årerna och juni årerna (stavning?)! (var en medhjälpare) Skit kul!
Fredag 29/10 : Ja, först var jag i skolan sen efter skolan gick jag och Frida hem till henne.. sen åkte vi för att handla till våran fest som vi skulle ha på lördagen, sen på kvällen när jag hade kommit hem då skulle jag och pappa och Elisabet och Elsa GÅ ner och handla igen för jag Frida och hennes mamma hade glömt att köpa frukost eftersom att vi skulle ha sleep over!!...
Lördag 30/10 : Jag och Frida hade våran fest! :D Skit roligt!
Söndag 31/10 : Först vaknade jag med 7 andra tjejer i mitt rum, sen skulle vi äta frukost, sen kl 11.00 skulle alla gå hem, då hoppade jag in i en dusch.. sen skulle jag klä på mig lite fest kläder för att jag skulle på 2 andra fester! Och sen vid tolv så åkte jag dit åt lite tårta, Sen åkte vi till det andra `kalaset´ sen fick jag några presenter av min moster helena och sen en present av morfar! Sen när vi `skulle´ åka hem gjorde vi inte det nää vi åkte hem till morfar va där kanske i en timme sen tog vi en sånt där begravnings ljus och sen åkte vi till kyrkogården så ställde vi ljuset på min låtsas mormors grav!  Sen åkte vi hem!
Måndag 1/11 : Jag var hemm i början av dagen sen gick jag till Frida för att fira henne lite kan man säga och sen så var Åsa där (kompis) och så körde vi lite Wii osv...
Tisdag 2/11 : Vet inte vad jag ska göra idag!? :S
Några Bilder:
Bjuder :S
PUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback