snodde från My!

1. Fullständigt namn? - Frida Camilla Hynninen
2. Exakt ålder? - 13 
3. Vart bor du? - Hos mina föräldrar..?
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Roger & storesyrran. + att min förelldrar är skilda så hemma hos pappa bor jag med pappa, elisabet, elsa & storesyrran
5. Husdjur? - 4 hundar
6. Färg på ditt hus? - Typ orange hos mamma och typ vanlig tegel färg på pappas hus!
7. När är du född? - 1997-10-22
8. Klass? - S3 - 7:an
9. Vilket år tar du studenten? - 2015-2016 typ tror jag :S
10. Något jobb? - nope
11. När ska du sova ikväll? - vetefan

12. Vart i skolan idag? - nope -.-
13. Duschat idag? - Nope
14. Kramat någon idag? - Yesh
15. Pussat någon idag? - Nix
16. Vad har du ätit? - inget :(
17. Dagens klädsel? - vet inte det beror på vad jag ska göra!!

18. Dagens fulaste - Vet inte?
19. Dagens sötnos? - Junie ♥
20. Dagens roligaste? - Junie ♥
21. Har du många vänner? - Jaa?
22. Hur många har du kysst? - Håller inte räkningen!
23. Vem kramade du senast? - Mamma
24. Hur många vill du ha sex med? -  Jag vet inte??
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen, vad jag vet!

26. Hur många av dom du vart tsm med har du älskat? Jag vet inte ♥
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från Mamma : ok. puss


FAVORIT:

30. Artist - Vet inte

31. Film? - Vet inte kommer inte på just nu!!
32. Låt? - Gubben i lådan!!
33. Mat? - Tacos 
34. Dryck? - Cider

35. Skådis (kvinna)? - Jennifer Aniston

36. Skådis (man)? - vet ej...
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - Sväärige
39. Ämne i skolan? - HK och slöjd!
40. År? - 2009/2010

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Junie
42. Personen du kysste? - det ni..
43. Gången du spydde? - Kommer inte ihåg?
44. Gången du grät? - Komer ej ihåg...
45. Pizzan du åt? - Med Calle kevin och Joanna
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig vart i Götebörg..
47. Gången du var i stockholm? - Hmm.. måste tänka! Jag bor ju här.. :D
48. Gången du var full? - Never
49. Gången du var hög? - Never
50. Personen som såg dig gråta? - Kommer ej ihåg...


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart!
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Vet inte
54. Tv-spel eller datorspel? - Båda
55. Singel eller upptagen? - Upptagen

56. Smal eller tjock? - Smal 
57. Msn, Skype eller Facebook? -  Fb
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad ofc
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - vet ej 
61. Blåa ögon eller bruna? - spille rill! 
62. Choklad eller lakrits? - Lakrist
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt baby!
65. Coca cola eller fanta? - cola!!
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza!! :)
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas ♥
69. Leva eller dö? - Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Ohh.. det är många! 
71. Personer du hatar? - Vet inte
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Händer hela tiden (a)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - zeroo
74. Glassar du ätit på en dag? - vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ?
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ofta haha!
77. Piercingar har du? - Inga
78. Personer du saknar just nu? - 6 ♥
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Mm

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - C.... 
81. Ska du träffa imorgon? - Inge planerat!
82. Sjöng du senast för? - Junie..
83. Hade du senast en msn konversation med? - Angelica fast det var skiiiiit länge sen!!!

84. Spelade du tv-spel med senast? - syrran!
85. Vill du ta med på resa nu? - ANgelica, joanna och tugba!!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -.- 
87. Förtjänar att dö? - inte vad jag vet :S

88. Vill du vara med nu? - Joanna, Tugba och angelica i badhuset.. 
89. Vill du sova brevid inatt? - En speciell person.. 

 

VAD:
90. Gör dig glad? - Vännerna
91. Gör dig ledsen? - Hemska människor
92. Vad vill du helst göra nu? - Åka till badhuset med Angelica, Joanna och Tugba!!
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå till tandläkarn i hela mitt liv.. 
94. Vill du ha nu? - Han ♥
95. Önskar du dig i JUL KLAPP? - Pengar system kamera ny platttång!!
96. Längtar du till? - JULAFTON!! 
97. Tycker du om dina betyg? - Helt okej!
98. Ångrar du i ditt liv? - Att jag bytte skola!! :(
99. Är det bästa som har hänt dig? - När jag träffa C.... ♥

 

 

PUSS


Kommentarer
Elin säger:

jag saknar dig, ska du göra något imorrn?? ses, pussen <3

2010-11-27 | 11:09:48
junie säger:

va gulligt, älskar dig! <3

2010-11-27 | 20:19:42
Bloggadress: http://rimaochjunie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback