Sängen..

Heej bloggen nu sitter jag i min säng! Gött Gött!
Pallar typ inte kolla på TV elr något..
Idag var det ju fars dag så jag drog till stinsen (där syrran jobbar!) och va med henne en halvtimma kanske sen så slutade hon vid tre! då stack vi till dressman!
Och så köpte vi en skiiit snygg tröja till honom!! sen drog vi ner till jam jam och köpte lite lakrits klubbor till honom...
Sen drog vi hem firade honom.. Åt mat lite senare!! Goooott!! sen drog vi ner till allrummet på nedervåningen och kollade lite på TV på någon film...
Aa... och nu sitter jag här och bloggar puss på er orkade inte blogga så mkt just nu puss!! <333

Kommentarer
angelica säger:

Hej älskling!

Tack så mycket, läs svaret på min blogg :) Förresten skulle vara kul att fota dig snart ? Helst i veckan innan jag drar! hör av dig , kram

2010-11-14 | 23:03:40
Bloggadress: http://angeelicaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback