Pallar ej blogga nu!

Heej bloggen just nu pallar inte jag blogga men skriver iaf ett litet snabbt inlägg om hur dagen har varit!!
Först så åkte jag till angelica runt 12-13 tiden sen skulle vi typ äta lunch så hennes snälla låtsas-pappa drog ner till ICA och köpte både lunch och middag till oss fyra(Jag, Angelica, Calle och Kevin!) fast lunch åt bara jag och angelica men efter lunchen(nudlar) så drog vi till sollentuna station för att träffa Calle och Kevin!!
Sen drog vi hem till angelica och sjöng lite singstar och lite senare åt vi middag (Tacos) och kollade på en film!! sen log vi i soffan och bara babblade!! (om jag vet inte vad, vi pratade bara massa strunt!!)
Här kommer en bild från idag puss på er!! En x-tra puss till Calle, Angelica och Kevin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback