Orkar inte...

hej bloggen nu sitter i skolan och pallar inte med det jag pallar inte med allt detta!!
det är för mkt jag pallar inte dra upp på morgonen typ 05.45 och sen sätta mig på bussen 07.22
och sen springa till tåget som går 07.35 som jag oftast inte hinner med så jag får sitta i kylan och vänta tills nästa tåg går vid 07.50 och sen ta bussen till centrum som går 08.00 och sen möta Elin och Frida och Junie och sen GÅ till skolan men det e jue inte SÅÅ långt då men om jag vaknar vid 05.45 så e man rätt så trött!! och sen vara i skolan ända till 15.00 och sen GÅ till bussen och åka till tågen och sen åka med tåget till sollentuna och sen ta bussen till edsbergs centrum och sen GÅ från buss stationen ända hem och sen så e jag hemma... och så slänger jag mig i sängen och antingen somnar eller titta på TV och datorn!!
PUSS <3 Haha nu vet ni lite mer om mina tider!! :D

Kommentarer
Catoelena säger:

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-01-03 | 09:52:33
Bloggadress: http://catoelena.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback