Hos Angelica

tjatja bloggen nu e jag hos angelica hon är just nu i duschen! hon har ju precis varit på träning!!
Juste jag och angelica vill börja på någon aktivitet tms och hon vill typ sluta på volly!!
Men om ni har några tips på aktiviteter (sport helst utan bollar!)
så säg till snälla behöver hjälp med det!!
Men nu så ska vi typ äta lite nudlar och kanske sjunga lite singtar som vanligt!!

Juste igår när jag skulle åka hem då när jag satt på tåget då hade jag mina fötter på sätet mitt emot...
Ochj gissa vad som hände ... som vanligt kommer sån där jävla
kärringarna och säger:
- Ta ner fötterna på golvet!
Jag ba:
- Nej, tack
Kärringen ba:
- Jo NU ner på golvet!!
Jag ba:
Nää, vadå ska du sitta där eller??
Kärringen ba:
NEEJ  MEN DU MÅSTE ÄNDÅ TA NEEEER FÖTTERNA, jag ska sitter där
(och pekar på en annan sittplats, typ bredvid hennes man...!! DET BLIR SMUTTSIGT!!
-Jag ba:
Men jag kan ta ner fötterna när jag ska gå här ifrån, och ta bort ´smuten´
Kärringen ba:
NU!!
Jag ba:
Åhh.. och så gick jag där ifrån!!
Haha, jaja det var min förstörda min dag, tills jag träffade Calle och Kevin lite senare på kvällen ;) <3
puss på er bloggar ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback