*Hejhej bloggen*

Haha ska klä på mig snart, jag vaknade vid 09.15 och så..

snart ska jag oxå gå upp till övervåningen och äta lite frukost som består av: O´boy, 2 makor med ost och ett litet glas med multivitamindryck!

Jag har funderat på om jag ska ta bort min andra blogg!
Jag tror jag ska det!  För den här bloggen kommer bli bättre än friiideliiiz och så..

aja ska klä på mig nu och drar upp sen ska kanske ut sen efter frukosten jag kankse cyklar ner till centrum och kollar och så!

outfit:





                                                             linne: h&m
                                                             byxor: Kappahl





pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback