Angelica gästbloggar!

Hejsan alla fridas läsare! :D
Jag heter angelica och är även känd som en av fridas bästavän ;) haha nä. Men jag har gått i samma skola som sötnosen i ett par år :). Men alla som känner henne vet ju att hon är underbar och jaa. Hon bad mej att gästblogga för hon inte hinner det ikväll så visst :D

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt. Frida & Joanna kom till mej vid 12, vi kollade på film i det här fula vädret och sen typ satt på min balkong och bara tog det lungt & snackade lite granna. Sen drog vi till icamaxi och grejer och sen hände lite annat! Men nu ska jag gå och packa , ska på läger imorgon i 10 dagar & kommer sakna frida mest då! Så ni får ha det bra, så hörs vi någon annan gång. Puss /angelica
älskar dej gumman & kommer alltid göra det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback