Vad har jag nu fått kanske ni undrar!?

Jo detta :


En platt tång :D från mamma och Roger

Produkter till ansiktet!!  från moster

Här ser ni lite produkter!
Det är 4 st!

Sen fick jag 500 av min mormor!! :)

Sen fick jag en klocka och ett hårband! :) av mamma och Roger!

Sen fick jag en tröja av Sofia! :)

Sen fick jag en kofta men glitter på! Av mamma och Roger!

Och en kjol :) av mamma och Roger!

Haha ville bara prova min nya kjol!! :D

Sen fick jag dom här byxorna ( jätte fina:D) Av mamma och Roger!

Och en liten spegel så jag kan titta i mitt fin fina ansikte!! ;)

Så här ser den ut där inne! Av mamma och Roger!

Sen fick jag 6 olika nr av Julia (tidningen)! av mamma och Roger!
Ja, det var allt men sen ska jag till pappa och då blir det flera och sen så ska jag få en till grej av Sofia också!

PUSS så länge!!

Kommentarer
Angelica säger:

Fina julklappar! :) Jag hade också dom där ansiktsprodukterna förrut, dom är ganska bra :) kram

2010-12-25 | 11:21:21
Bloggadress: http://angeelicaaz.blogg.se/
frida säger:

Är du äntligen frisk :) Vilka fina saker, såna där produkter har jag också <33 Kommer sakna dig under lovet :) Hoppas du har det bra :) <33

2010-12-25 | 11:23:27
Bloggadress: http://ffiizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback