Skolan !

Pallar inte med skolan igen men asså det är 8 dagar kvar till den härliga julafton!!
Pallar inte:
Snön!
Pallar med / Längtar till:
Julklapparna,
Julmaten! :D
...
Aa asså idag när jag och Elin skulle GÅ till skolan så blev vi ner snöade som faan ! det gjorde ont och det var smärtsamt!
Vi gick där och sen frågade Elin om hennes mascara hade runnit och jag ba: HAHAHAHHAHAHAA (a) !
Hon ba : Va ?
Och jag ba : JA den har runnit, asså det såg så roligt ut så jag bara gick och skrattade! :D
Men jaja jag vet inte x-akt vad ska göra idag!? :S
Angelica undrade om jag kunde vara med henne men ej för det tar skit lång tid att åka dit och sen går mitt buss kort ut kl 19.00 och då hinner vi knappast göra något :( SRY !


DEn är bilden kommer från en lite serie/film som jag såg för någon vecka sen haha som typ min moster och mamma gillade när dom var små så vi stannade hos min moster och kollade på den filmen haha den var LITE konstig!
Typ tomteskogen haha..
ÄR det någon som har sett den ? KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback