NAWW.. ÄLSKAR DIG OCH DET MENAR JAG SOM FAAN!!

Jag har tre bästavänner. Tugba, Joanna & Frida. Det är jättesvårt att välja emellan dem men om jag måste och om jag bara skulle få välja en skulle jag välja Frida.


Just varför henne är för att hon förstår verkligen allt. Hon ser allt ur min synvinkel och ja det gör henne till min bästis. Hon heter Frida och är 13 år som jag, hon bor i sollentuna och i upplands väsby. Och vi går inte i samma skolor (det gör att vi inte träffas så mycket, tyvärr). Varje gång jag träffar henne blir jag jätteglad. Hon är den vännen som har mest humor, haha har faktiskt aldrig i mitt liv träffat någon som henne. Om jag är ledsen eller gråter jättemycket så får hon mig att skratta tills jag gråter av skratt istället. Hon är den man kan lita på, inte sviker och man kan verkligen berätta allt för henne, som jag inte kan till någon annan. Så jag tror hon vet mest om mig faktiskt. Henne kallar jag för en riktig vän. En sånn som alla borde ha.

Har verkligen fina minnen med henne och fler kommer snart. Javisst bråkar vi ibland, men vem gör inte det licksom ? Men somsagt , ta åt dig Frida. Du är det finaste personen jag känner och jag kan lita på dig till 100 %. Hon är helt underbar.


 

 


 

Detta skrev angelica i hennes blogg!! JAG ÄLSKAR DIG OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET OCH DET MENAR JAG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback