?

Haha hej bloggen om ni undrar vf jag har ett ? som rubrik så är det för att jag kom inte på vad jag skulle skriva där haha men jaja idag så kom jag till pappa han kom och hämtade mig och min syrra hos mamma och sen åkte vi till affär i sollentuna som säljer jätte billigt godis!! JAg köpte skiiiiiiiiiiiit mkt men det kostade bara 41 kr haha men sen åkte vi hem hit och åkte pulka hela fam. och det var jätte roligt faktiskt!! Och sen åt vi jul mat :D Gött Gött! sen så öppnade vi paketen och jag fick en massa fina presenter men jag visar dom sen imorrn!! men nu så ska jag försöka varva ner lite för imorrn så sk jag ner till centrum och mellandags shoppa lite :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback