Är med Angelica...

Heeeeeeeeeeeej blooooggen jag vet att ni har saknat min haha men nu e jag tbx jag och angelica gick ner till centrum och köpte tomtebloss och sen så gick vi ner to my boyfriend, aa och haha vi kom ner det vid halv 4 och då låg han och sov så vi väckte så klart honom haha hällde lite vatten och så på han men sen så skulle han typ äta lkite mat hos grannen och då så fick vi skjuss till ICA och så köpte vi en POMAC flaska så vi kan fira ny året!! mm men sen så sitter vi här nu och äter oss fulla på Godis och väntar på att klockan ska bli typ halv 12 så ska vi typ gå utan för huset och kolla på fyrverkerier...
Haha ny bil från när jag öppnade presenten som jag fick av Angelica!!  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback