Svar på kommentar:

Någon (anonym jävel) kommenterade mitt inlägg "Året som har gått, 2012 i bilder".
 
Frågan: Borde du inte skriva till när du och Kenny gjorde slut? Och blev tillsammans igen? Ochgjorde slut? Och blev tillsammans igen? Och gjorde slut?
 
Svaret: Nej det tycker jag inte att jag behövde, folk tycker att vi har varit jätte konstiga som har gjort slut och blivit tillsammans om och om och om igen.. Men vi har älskat varann och inte vetat hur vi ska hantera oss själva, haha ?! Asså hur ska jag förklara känslan för er om jag inte kan förklara för mig själv lixooom, med du som har kommenterat, jävligt fegt att kommentera som anonym! Vet att du bor i väsby och att du går i vår skola.. Och om du ska skicka sånna där kommentarer så kan du väl fan lika väl säga det rakt upp i ansiktet på mig!
 

Kommentarer
Anonym säger:

krim

2013-01-14 | 20:10:32
HEDI säger:

Lust och checka ny tonårsblogg?
Full Korean och Svensk med grymmmmm humor HAHA ;)
hoppas du checkar in :)
ha de bra :)
http://korean.webblogg.se/

2013-01-14 | 21:07:26
Bloggadress: http://korean.webblogg.se
Ballote säger:

Är du och Kenny fortfarande tsm? btw jag e orrrrrreeeee

2013-01-14 | 21:23:25
Nina säger:

oj då.. :O
är ni tillsammans igen då? :)

2013-01-14 | 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback