Q&A

Q : Blir du lätt kär?
A : Nej, eller jag vet faktiskt inte om jag blir det.. Jag kan börja gilla en kille skit fort men sen så märker jag om jag typ börjar falla för han om jag typ snackar om och med han ofta! Så jag blir kanske inte lätt kär men jag kan falla rätt fort, men det tycker inte jag är en bra grej.. Jag önkar att jag var lite mer svår flörtad än vad jag är ♥
 
Q : Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
A : Den där frågan är ju ganska knaaas men jag tror faktiskt jag gör det, typ rätt säker haha!
 
Q : Tror du på karma?
A : JA, det gör jag haha! donno why!
 
Q : Festar du?
A : Det där är en svår fråga men nej det gör jag inte än, haha eller det har lixom vart att jag skulle dragit på nån fest typ dom 3 senaste helgerna, men dom har blivigt inställda eller så har jag valt ett annat alternativ haha!
 
 
Q : Har du typ humörsvängningar ofta?
A : Haha ja typ!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback