Ni gör mig så glad tjejer, tack för att ni finns!

Elin Julin, min sötaste lilla varelse! Du gör mig så jävla glad och du förstår precis vad man går igenom, 
du vet vad man ska skriva och säga vid dom mest perfekta tillfällerna! Du gör så att jag ler, och du är
en av dom få anledningarna till att jag mår så jävla bra, jag älskar dig bästa vän! PUSSPUSS ♥
Junie Gauffin! Allra bästa syster, vi har stått vid varandras sida i snart fucking 16 år, jag är så lycklig
för att jag äns får se på dig! Du borde vara som haga slott, att man får bara kolla på dig i 3 minuter för du
är så fucking underbar och vacker! Du är för gudommlig för att jag är inte är värd att få prata med dig! Du
är den där galna blondinen som alla behöver skratta med, ingen ska få skratta åt dig, bara med dig, och du är och kommer alltid vara min idol och jag älskar dig och kommer aldrig släppa dig syster ♥
Line Lijedahl! Bästa Kusin man kan tänka sig! Du lyser upp mina dagar då vi ses, ses aldeless för sällan
och jag svär jag saknar dig! Du vet när du ska lyssna eller tillägga något och ge mig råd!! Du är min 
lilla syster och ängel och kusin och du är en stor del av mitt hjärta! Du och jag föralltid, älskar dig ♥♥♥
Tyra aka My Liljedahl! Ingen bild på oss två tillsammans? Skönheten och odjuret?
Du är min skönhet och jag älskar dig mer än vad du tror! I min aögon kommer du alltid vara
mysen som får mig att skratta vi dom bästa mest randoms tillfällerna! Du och jag har gått
igenom liknande grejer, och om jag fick så skulle jag välja ditt utseende över vems som helst,
megan fox kan dra pungen i gruset!! Du är galen min bror! Älskar dig min nyårspuss! 
Frida Ballote! Du, du, hur fan ska man förklara dig? Du är barnrumpan, som 
alla behöver i sitt liv, du är MIN stjärna ifrån himlen, och du gör så att mina
ögon tindrar, du är min lillasyster, allt för ofta så slutar våra meningar i gråt..
av garv! Dör med dig, du är min lilla stjärna som får än att le, le
och skratta, skratta och gråta av garv, gråta av garv och få håll av vårat
mongo sätt att visa hur mycket vi älskar varann för jag älskar dig! 
Elin persson! Jag vet jag vet, jordens snyggaste bild, men bara för att veta hur jävla galen man kan bli
med dig, hur trygg man kan känna sig hos en person, och jag vet att jag mobbar dig, oss, tjejer, när vi
alltid ska gå till dig och kolla på tjejfilm eller baka, men det är för at du plockar fram den där känsliga frida
som ingen annan kan plocka fram,  den där "tjejiga" dela av mig som jag älskar att vara med dig, du va min första vän när jag flyttad etill väsby, jag vill dö vid din sida, bästa du.. jag älskar dig, ända sen dess vi
sprang runt som väsby´s små snorungar och gungade gungor, när vi själva gör en gunga i en liten skogs-
dunge, du vet vad jag menar, jag älskar dig bruden! 
Maria Bokan! Här snackar vi lika galna, lika cp, lika knasiga, lika UNIKA! Du är min broder från en annan
moder! Hur fuck kan man ha sån tur som har dig i livet!?? Min egna stylist och shoppingbästi, du är den
som alla behöver för att skratta för att ens kunna le, om man är med dig så garvar man med dig eller åt
sig själv för att man inte är lika fucking cool som du är, bästabästabästaa bästii, jag älskar dig!! 
Camilla Johansson! Du är den som jag ser upp till. Du är den som jag älskar över HELA mitt hjärta. Du är
den som gav mig liv. Som gav mig en anledning till att komma till jorden. Inte var det för att du ville ha fler
barn, nej! Det var för att jag behöver dig, och du behöver mig, jag skriver dom här raderna för att du ska 
förstå, att bakom dom skriken som skriker att jag inte tänker städa eller att jag inte vill gå till ica, så finns
det två änglar som innerst inne älskar varanndra så sjukt himla mycker, du och jag mamma, du och jag 
mot hela j*vla världen, och det är vi som krigar genom allt tillsammans och det är vi som vinner!
Det är vi som kämpar genom det svåra när vår mens är samtidigt och man inte vet om man ska skrika på 
varandra eller kramas! Det är du och jag mamma föralltid, föralltid så kommer jag älska dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback