Kaos!

Alla planer bara flyger fram och tillbaka så nu så ligger jag på golvet och dör typ men men jag vet inte riktigt än hur det blir men det siktar mot en tjejkväll typ.. vet inte riktigt än som sagt.. Imorrn blir det stan med Junie! Ska bli as kul faktiskt och är lite mer taggad nu är vad jag var tidigare.. 
 
Haha visst är jag typ grym? Men Vid halv fem tidigare idag så drog jag och mamma, låtsas baba, lillasyster och storasyster in till svea och åt på restaurang, gott som fasen! 
Haha min fetto tallrik haha, åt dock inte allt och sen blev det efterrätt! Gott, idag har jag typ bara fettat mig!
 
men planerna nu är att jag ska iväg på tjejmys hos Joanna med Angelica och Sandra, mysisar ♥
Puss ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback