Hemma, är alltid bäst.

Idag har jag nte saknat någonting förutom min säng! ♥ Slutade vid 1, åkte till barnen som jag skulle vara barnvakt åt och sen så va jag där, fick min löön och blablabla :)) Idag hade jag på mig, leggings (cubus) och gråa jeans (vet ikke), iskallt fortfarande och ett svart fult linne (fått haha) och min rosa munkis (cubus) och sen när jag mötte rasmus vid station så berättade jag att jag inte ville ha på mig det så har erbjöd sig en munkis han hade i väskan!
Tackade JA självklart och det munkisen är ju fucking underbar!! Loooove, ska köpa en egen sån, woop! Haha nej men har velat ha en sån ett tag men jag är så snål när det gäller att köpa nått lite dyrare plagg haha! Men har inget att skriva, och jag vill krypa ner i sängen och kolla på svampboboo!! ♥♥♥♥♥
 
Junie idag när hon satt på toan i skolan, va tvungen att fota henne då, hon är vacker i alla tillfällen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback