"♥"

Idag.. Hmm.. Hur fukk ska man förklara? 
06.15 : Vaknade, fyfaaan -.-
07.30 : Sprang till bussen -.-
08.30 : Mötte Rebecca vid Väsby station :) ♥
08.40 : Va vid skolan och snackade med lärarna och sa att jag inte orkade och inte vill och inte skulle följa med till hagaparken och frysa ihjäl och dö och kolla på ett jävla slott i 3 minuter och sen åka pulka med HJÄLM (för annars kan man ramla och åka in till akuten och dö) eller gå en jävla promenad där inne vid haga.. haha gay!
09.00? : Drog till donken med becca och åt frukost ♥♥♥ 
09.58 : Beställde frukosten och hann precis! Awesome!
Sen satt vi där ett tag och sen drog vi till becca och lämnade hennes väska och skulle träffa "♥" sen så drog vi till bussen!
11.38 Hoppade på bussen men ändrade planer! (flum som fan på bussen, typ hoppade av och gick på igen och skratta as fukk som det gick tills ALLA på bussen kollade på oss HAHA!)
 
Fuck de här med tiden! ORKA!!

Vi satte oss på tåget mot stan och hoppade av och drog och solade ist! Fan va najs! Har kännt mig så jälva blek mannen jag svär! Driver ta det lungt! 
Men sen så drog jag hem till mig och beca hem till sig och då va jag väl hemma runt två kanske?! Men sen så ko "♥" till mig, överlycklig och en massa! Mysisar! ♥♥ SOM FAN ♥♥
Men sen drog "♥" hem och jag gick till ica och handlade lite chips och känner mig som värsta tjockisen när man har mens hahah! SERIÖST, två mackor, två toast, läsk, kebabrulle, choklad, räksallad, banan, mera kebabrulle, chips, och en massa mera choklad! Skyller allt på mensen haha!! Men men, diggar med i mjuziqen med huvudet och stampar tackten med foten och kan inte göra något annat än le! Så jävla lyckad dag!! ♥♥ Så tack ♥Rebecca♥ och "♥♥♥♥♥" (typlitehemligsådär) PUSS
 

Kommentarer
Lara säger:

Är den hemliga personen Kenny? ;)

2013-01-26 | 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback