Back!

Tja! Igår så kom junie till mig, jag sprang runt i trosor då så jag fick ju slänga på min lite kläder och sen så tog det tydligen skit lång tid och sen så skulle vi dra till bussen och jag fick typ panik för jag ser ut som en stor fet jävla tomat flaska i min jacka!! Så vi drog till väsby, hem till junie´s fader och hämtade junie´s luva som hon skulle ha på jackan, sen åkte vi till junie´s moder och hon böt/bytte (jag tycker det heter böt men det heter tydligen bytte .. ) skor och jag fick låna hennes jacka! Mysisar! ♥ Sen drog vi till sollentuna precis när dom skulle stänga och junie ville ha en hårklämma så då gick vi in på kicks en snabbis, woop vi hann! Haha men sen träffade vi Idisen, myys, och åt på sams kebab, GOTT! Sen så fixade vi lite planer, och drog till väsby och träffade max och mickels! Mysisar! Sen drog vi till infra, hyrde film och drog till mickels egna lilla hus haha! Mys as fuck! Kollade på filmer och sen vid fyra typ, drog vi till donken! GÖTT! Sen så drog vi hem typ efter nån timma på donken och sen så satte vi på en till film och så somnade typ junie ida och maxen typ vid 6/7, gayyyy! Men sen somnade jag vid kvart över nio och sen så går typ junie´s larm på mobilen vid 10 alltså har jag sovit i 45 minuter i natt haha! mys... not! Men sen åkte junie till sin frukt (häst) och sen åkta jag och idag typ några timmar efter och så drog jag till moster och hjälpte henne med lite saker och såå.. Sen gick jag hem och nu har jag suttit här ett tag och mamma gick nyss ner till centrum och skit och jag ska få pizza, har bara ätit en macka idag hahaha! LOL !  gay men jaja, hoppas ni har haft en bra lördag/söndag för jag hade skit kul!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback