Året som har gått, 2012 i bilder:

Januari:
Va med junie skit ofta och drog till stallet och red och va värsta egofotarn och firade nyår hos
liljedahlarna, en bra start på året!!
 
Februari:

 
Johanna föddes och pappa fyllde år, jag fick min tandställning! (sry för världens äckligaste bild)
 
Mars:
Jag praoade på dagis och mitt förra sexårs (massa småbarn), ego,
drog till line och my och va där en helg.
 
April:
Blev tillsammas med Kenny ♥♥♥♥, Gick runt med ulle i håret 24/7, Johannas dop, mer egooo!!
 
Maj: 
Gick runt i sommar kläder, gick upp en massa i vikt, hade värsta mys dagen hos moster..
 
Juni:

Va på mitt landställe och firade midsommar, fotade typ bara natur, och fettade mig mer!
 
Juli:
Massor av junie, jobbade oxå, färgade håret för första gången.
 

Augusti: 
 
Slutade på jobbet, hadeen rolig cyckel dagen med julle, tog med kameran till skolan, kenny fyllde år.
 
September:
Ingenting speciellt hände tror jag :/
 
Oktober:
Faster till Lucas o Emilio, konfa läger, jag fyllde 15 bitcheees
 
November
Jag hade min fest, lillasyster Elsa fyllde 5, massa ego som vanligt! ♥
 
December:

Snön fanns hahaha, jul pyssel på konfan, jul afton och en massa jävla skit!!
Hoppas att 2013 blir bättre!! ♥♥♥

Kommentarer
Nicole Dahl ♥ säger:

Super fin blogg!
Allt bra? ♥

2013-01-10 | 20:05:47
Bloggadress: http://nicoledahl.blogg.se
Anonym säger:

Borde du inte skriva till när du och Kenny gjorde slut? Och blev tillsammans igen? Ochgjorde slut? Och blev tillsammans igen? Och gjorde slut?

2013-01-14 | 07:22:03
Anonym säger:

Borde du inte skriva till när du och Kenny gjorde slut? Och blev tillsammans igen? Ochgjorde slut? Och blev tillsammans igen? Och gjorde slut?

2013-01-14 | 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback