Svar på kommentar:

Kommentar : Du är så jävla smal!!!! anorexia?
 
Svar: Jag vet att jag är smal men det är inget som jag kan rå för , nej jag har inte anorexia! Tro mig jag har inte det jag äter som en jävla flodhäst!! Det är sjukt hur mycket som får plats i min mage, men jag går bara inte upp i vikt och det är helt sjukt och jag vill verkligen gå upp i vikt för jag vet att jag är underviktig och jag orkar inte med att alla ska ba; "Frida du är så jävla smal det är ju konstigt!" Får väldigt många konstiga kommentarer om min kropp men oftast är det att folk vill vara lika smal som mig och det tycker jag bara är sjukt eftersom att jag verkligen försöker att gå upp i vikt.. Mitt BMI värde är 16.3 och jag ska ligga på 17.3 så jag är underviktig och det är ju verkligen inte bar och sen har jag vätskebrist och sen tror jag att jag har för lågt blodtryck och det är bara en massa tecken på diabetes och det vill man ju inte.. Men som sagt så hara jag verkligen skit svårt att gå upp i vikt och jag gymmar för att jag vill ju gå upp i vikt med muskler och inte fett haha men alla tycker jag borde fetta på mig en massa vikt men det vet jag inte om jag vill det för det är ju bättre att ha värsta sexiga kroppen med lite muskler än bara en massa fett som hänger och dinglar.. haha men mitt svar på kommentaren är att JAG VET! Tro mig jag vet jag vet jag vet ! Jag kollar mig i spegeln varje jävla dag och om jag inte har kollat mig i spegeln nån dag så har jag legat i sängen HELA dagen och inte rört mig ur fläcken och det har inte hänt hittills, så ja, jag vet att jag är smal!
 
 

Mina ben hatar jag mest av allt på min kropp!

Kommentarer
Alan P säger:

Du har inte anorexia, snygga ben xD

2013-02-01 | 13:37:35
du vet vem säger:

Kommer knulla upp personens ansikte som säger nått !

2013-02-01 | 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback