its hard because its true

Hemma nu från konfa och alltid, mådde lite bättre efter skolan så jag drog dit och ångrar mig inte, mys med lite mellis och en massa snack och sånger och sen ku, ku är det fan bästa som finns, men kan typ göra vafan man vill och så finns ju bästa folket där och så kan ju busa lite, haha vafan snackar jag om? Jag är typ helt jävla borta! Men men nu är jag iaf hemma, eller har vart den i typ 40 minuter men drog till sängen dirr! Asså är det bara jag som går ner typ 2,3,4 kilo varje gång jag känner mig sjuk? Det är ju helt cp!! Vill ju förfan gå UPP i vikt, HATE!
 
Ska sova snart, efter jag inte pallar med skype längre, puss ♥♥
Toa krök innan ku:n idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback