Hos pojkvännen

Tjaa bloggen är hos mickels nu och han är ju så jävla sjuk så han ligger i sängen och typ sover men vill ändå va med han så jag drog till han efter skolan, han tycker säkert att jag är jätte jobbig som sitter och knapprar på hans jävla tangentbord som låter så jävla mycket men det får han fan stå ut med hahaha, men annars så är det ju alla hjärtans dag idag och alla jävla singlar, sitter och spammar insta med en massa jävla depp bilder typ "kika mig om du är ensam som jag och vill va med mig" asså lilla hjärtan ni är ensamma för att ingen vill vara med er.. haha nej men vad mycket haters jag kommer få nu men jag hade säkert varit en av dom små jävla ensamma om jag inte hade min älskade pojkvän, men att klaga på att det är en vanlig torsdag och sen lägga upp depp bilder på insta.. hmm.. dubbelmoral?! Aja mickels tangentbord är helt annorlunda än mitt så det var bara jobbigt att skriva på det så ska sluta nu, plus att han har ont i huvudet och tycker att jag skriver en jävla bibel så hejdå lovers! ♥
 
Han är så jävla romantisk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback