GRYYYYYYMT ÖÖÖÖS

HAHA har haft värsta jävla dunk dagen idag!! Vaknade typ vid 5 för att pojkvännen ringde -.- bögfan! Skit trött lixom! Sen kunde jag inte somna om men sen vaknade jag vi tolv igen och sen vid typ 4 drog jag till Junie och då var Ina där och sen kom Ida och sen drog vi till donken, åt lite lätt *-* Underbart! Sen drog vi till sollentuna och drog till satelliten träffade Angelica och Joanna! Och hade VIP-biljett så det va ju grymt inte för att jag typ använde det alls haha men i början var det så jävla stelt och vi typ va stod där HAHA, med sen så kom öset och jag och Angelica stog och dunkade som FFAAAAAAANN medans alla typ stod och kollade på?! Man ba vafan har du inte bättre för dig eller? MEn vi två fan fukkade ur!! Träffade en massa gamla klasskompisar/gamla kompisar och en massa folk där och det va fan helt underbart! Musiken var lite sådär ibland men jag och Angelica ba fukka ur ändå HAHA!! Vi var typ dom ÄNDA som ba inte brydde sig om någon stog och glodde HAHA!! Men sen så drog jag hem vid 1 och då träffade jag min kusin som skämmdes som fan för att hon va lite påverkad AHHA men hon har inte drukit på typ ett år för hon har vart gravid så jag tyckte hon var värd att ha haft kul! Sen hoppade fan pappa på i rotebro också helt bort eller inte helt HAHA men sen träffade jag några till på tåget och sådär HAHAHAHAHHA skönste bruden är fan en tjej som heter Elin haha träffade henne på tåget och hon ba "Frida kom, vi dansar på stripp stången" AHHAHA jag brast fan ut i tårar fan va skön brud asså!! Men men nu är jag hemma, nykter och sjukt glad och vill tacka alla för kvällen :*** ♥
 
Innan vi drog ut (hos Junie!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback