Cill'N

Sitter barnvakt åt min lillasyster haha och sitter å kollar på tv, varit hemma från skolan idag för att världens cp grej hände mig igår,, det kom en gammal tant och kastade henne sån där rullator på mig och fick skit ont och en massa!! Haha nej men gud jag bara driver! Men när jag gick från bussen igår efter skolan så skakade hela min kropp och jag typ hypervetitlerade (stav?) och hade as ont i min bröstkorg och sen direkt när jag kom hem så gick jag och la mig i min säng bumms och kollade på typ två filmer sen somnade jag vid åtta.. Sen vaknade jag vid elva och va vaken till tolv(på natten asså) sen somnade jag igen och vaknade vid kvart i sju för att mamma frågade hur jag mådde och frågade om jag skulle till skolan och vi båda tyckte att de var bättre om jag stannade hemma idag, så jag somnade om och vaknade igen vid tolv och har legat i sängen tills för typ en och en halvtimma sen. Gick ner på ica och handlade glass och nu så sitter jag barnvakt, mys, not! Vill ha donken/maxmat fyfaan va gott!! Snabbmatt är allt jag kan äta när jag är lite sjuk! Men måste till skolan imorrn, har np fyfan!! Nu vill jag fan att det ska gå bra, men ska sätta på en film och sen gå och lägga mig så puss❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback