Älskar dig min ängel!

Du och jag mot världen, tänk dig, även på ett matte pass så kan vi garva ihjäl och alla säger att vi ska vara tysta, men varför ska vi vara tysta för att vi har kul och skrattar? Du och jag mot dom som säger att vi ska vara tysta! Vi kan brinna så länge vi är tillsammans vid varandras sida! ♥ Hur ska man kunna förklara hur jag känner, allt jag känner är lycka och kärlek! Du är en av mina bästa vänner men jag kan snacka om allt med dig, från att ha trampat på en myra till blommor och bin, du och jag kan inte skämmas över varanndra och jag har ingen hemlighet för dig! Varför ska man ljuga och inte berätta allt och vara "bra vänner" när man kan vara som oss och dela med sig all information och inte ha några hemlisar för varandra, utan vara dom som skapar hemlisarna och att det bara är vi som vet dom (busigt) och vara alra bästa vänner. Vi är som systrar, vi kan vara precis dom vi är när vi är med varanndra och jag älskar dig mer och mer för varje dag och jag kommer aldrig låta oss tappa kontakten eller något sånt! Jag älskar dig för den du är så våga inte ens försöka ändra på dig till något som du inte är, du är min gåva från åvan! PUSS♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback