Tips!

 
Tjaa alla! I detta inlägg ska jag tipsa om en liten sak :)
 
P-RING -
En P-Ring har jag precis köpt till ming själv och jag och rebecca
va på UMO och pratade om det igår och allt (vi köpte dom igår) 
Vi satt och pratade med hon som jobbade på UMO, i kanske en
timma och kom fram till att vi båda två ville skaffa en P-Ring!
 
Vad är då en P-Ring?
- En P-Ring är en liten gummiring som man för upp i slidan, haha det låter så jävla äckligt men den är så sjukt smart, för i den här P-Ringen så finns det massa saker som gör att man är helt skyddad mot graviditet. Det är som en kondom fast myyyycket smartare! Man har P-Ringen instoppad i slidan i 3 veckor och sen tar man ut den och har mens i EN vecka, sen stoppar man in en ny efter den veckan! Man behöver aldrig tänka på att ha kondomer med sig eller springa och hämta när man ska ha sex! MEN den skyddar INTE mot könssjukdommar så ni vet det! 
Känns P-Ringen när den är i ?
- P-Ringen känns ingenting, över huvud taget när man bara går omkring! Om man har sex när den är i så ska den inte kännas heller, (jag vet inte för jag har inte provat) 

Kan alla ha en P-Ring?
- Svar Nej, det kan man tyvärr inte, om någon av mamma eller pappa eller farmor osv.. har haft en propp eller hjärtinfarkt eller liknande så får man inte, (gå till närmaste UMO och fråga om du får) 
 
Hur tar man ut P-Ringen? 
- P-Ringen sitter som sagt i i tre veckor och sedan tar man ut den (med hjälp av fingret, låter as vidrigt men det är inte så farligt) man stoppar ut fingret där man fört upp ringen och krokar fast fingret i ringen och sedan drar man bara ut sen, det gör inte ont överhuvud taget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback