Bra dag.

Tjaa bloggen, idag så har jag vart lite överallt :) Gick till centrum mötte Elin och köpte hårfärg, gick runt lite i affärerna och sen kom hennes madre och ämtade oss, vi drog till Elin. Vi satta direkt igång att slinga håret på oss båda, på mig ser man knappt men Elins hår blev as ljust (sjukt fint!) Sen så chillade vi ett tag och sminkade oss och fixa till håret lite och allt, sen så åt jag hos henne, fyfan va gott de va!! Sen så kom Tomas till oss och sen fixade vi lite planer och shit, sen drog vi till Tomas, tomas åkte moppe och jag och elin fick skjuts av hennes mamma. Sen när vi kom till Tomas så va David där som vi hade ringt och sagt att han skulle komma :) Sen så åkte Tomas och hämtade Kenny, medans jag, elin och david "busade" lite hahah, tolka på vilket sätt ni vill ;) Sen kom dom två grabbarna tillbaka, först så chillade vi lite på Tomas rum sen drog vi ner till vardagsrummet och satte på en skräckfilm som va vidrig som satan och jag kommer ha mardömmar i två veckor minst hahaha! Fyfan! Men sen fick jag och Elin skjuts hem igen, vill tacka Elins mamma för att skjutsat oss öveerallt! :) De har vart en bra dag idag :) Ni får bilder på håret sen när Elin lagt upp dom så kan jag baxa dom från hennes -> BLOGG <-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback