NAjs dag..

Rätt chill dag och rätt najs i skolan, fett med chill ju!
Efter skolan åkte jag till konfan hade sjukt kul som vanligt :D
Men efter konfan så åkte jag frida och frida haha vi vet tre fridor fett coolt,
och om man skriker frida så reagerar alla tre vi vet.. det är jobbigt!
haha men vi drog till donken som vanligt och åt glass haha men 
höjdpunkten på dagen var när jag hittade ett buss kort som fungerar :D 
hahaha men sen skulle jag hem och vid sollentuna station så träffade jag på 
chris och berul :) söta pöjkar det där asså haha ♥
men jag sitter och skypar med alldeles nyss
kenny men nu rasmus men jaja puss
 
hahah kollade på den här och det funkade så jag skulle prova och göra en egen så funkar den?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback