"Den snygga killen på bussen"

Fyfan va snygg han va, asså jag dör på riktigt. Historian:
 
Tågen mellan rotebro och väsby va typ avstängt så fick hoppa
av i rotebro och ta 533;an där ifrån till väsby centrum.
Satt på bussen ett tag och helt plötsligt så hoppar det tre killar på,
och en av dom killarna fucking fick mitt hjärta,
haha vafaan hur kan man va så jävla snygg?
Aja, som sagt så hoppade han på bussen och ställde sig
så att jag hade perfekt syn på han och såklart fick jag en stillblick
på han och sen så märkte jag det själv så jag skakade på huvudet
och döljde mitt ansikte genom att titta ner, han såg att jag
satt och tyckte det var pinsamt så han började skratta och
berättade för sina kompisar, och hur vet jag det? jo,
för att båda han kompisar vände sig och och kollade rätt in i mina ögon.
Jag dog för hans leende det var som kärlek vid första ögonkastet,
hans blick det var som att han förtrollade mig och nu kan
jag inte tänka på något förutom han och hans leende o blick.
Han kollade på mig och jag kollade på han vi satt där och kollade på varann och log,
varför gick jag inte fram?
Vad heter han?
Vilket buss-stopp gick han på?
Hur får jag kontakt med han igen?
Dör!! Men tänker fan inte sluta leta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback