Saknar dig

Du lyste upp mina dagar, vad gör du nu? Skadar mig? Sårar mig? Försöker göra mig avundsjuk? Vad håller du på med? Vad håller VI på med? Jag saknar dig, men som jag sa, du mår bättre utan mig. Biter mig i läppen varje gång jag ser dig, tänker tillbaka då när du höll om mig, tårarna börjar rinna när jag läser våra gamla sms, den där lukten, leendet, håret, gångstilen, du. Det var ju du som fick mig att känna mig älskad och nu så känner jag ingenting av något/någon, det var du som hjälpe mig det var du som tröstade mig, det var du som sa dom där tre underbara orden.. Hur ska jag göra nu? Utan dig! Detta kommer inte funka..
 
 

Kommentarer
Nathalie Appelgren säger:

Vad har hänt??? ;( <3

2012-12-02 | 21:22:38
Bloggadress: http://naattans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback