sorry sorry men ..

sorry sorry men jag va aldrig inne på dator på hela skol dagen ahha för vi hadee.... VITTRA OS wooooooooooow fett coooolt va? det är typ en massa olika grenar och sånt om man ska arbeta med sin så kallat "fadder-grupp" och sådäär, det var inte kul men vi va ute och jag har fått en soool rand :D och jag är såjääävla glad!! Men esn efter skolan så drog jag och pojkvännen till han och myste och kollade på tv och snackade och satt vi datorn och gick runt och skit men men.. sen åkte jag hem typ 20 över 5 och va hemma runt 6 och då åt jag mat och efterrätt gött gött och nu siter jag och kollar på BB-24/7, fyfaan va najs daaaaaaag !! ♥ Pallar inte skriva såå heeejdåååå 
Omg kolla vad gammal bild jag hittade :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback