Rösjön - grillning - friends ♥

Igår så va jag och Maria, Kenny, Rasmus, David, Elsa, Elin, Melissa & Balooo (Frida) men iaf vi var i rösjön och tänkte berätta lite om det ;
Vi skulle mötas klockan 2 vid väsby station men tjejerna kom sent så vi missade vårat tåg så vi tog det som gick 14,28 sen missade vi våran buss men jag tyckte det va bra för å hann vi gå in på ICA och köpa mat :) Vi köpte typ maaaassa chips som jag inte vet vad som hände med dom för jag åt inget typ haha men sen så köpte vi korv med bröd och en engångsgrill och marshmellows(stav?) och dricka och frukt hahah nuttiga!! Men sen hade Baloo med sig lite (liiite hahahavadå lite) men jordgubbar och sen två hela grillade kycklingar och en massa grejjer men sen så satt vi typ bara och chillade på bryggan och hade allmänt skojj och vi simmade till andra sidan ^^ haha det lät som att vi dog men till en Ö vi typ gick några steg och sen simmade jag och Baloo tbaka men killarna satt kvar en stund och sen vågade inte melissa bada haha för hon trodde helt serii att det fanns hajar !?! men esn hoppade hon i tillslut, annars hade jag faan puttat i henne men jaja, jag hade iaf skit kul :D PUUUUUUUUUUUSS ♥
En bild ifrån fredags när vi hade no :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback