hahah ja, jag älskar han..

Okej,  nu är ni ju bara cp hahah igår fick jag ett sms av en snubbe som jag inte har träffat på så hääär länge men vi gick iaf i samma klass förut och så han ba tja, och jag svarade såklart såhär såg det ut:
Han: Tja
Jag : heej :), gud va länge sen..
Han: A, verkligen1 :/ <33
Jag: Fett knas, borde ju fan ses!<33
Han: Ja! Men har du någon kille?<333
Jag: AA, faktiskt :D <3
Han: Vem?
Jag: Han heter kenny:)<33
Han: I efternamn dåå?:)<33
Jag : Osmark:)<3
Han: okej... Hur länge har ni varit tillsammans då?;)<33
Jag: En månad på måndag :D <3
Han: Okej<3
& sen en massa andra grejjer..sen..
Han: Älskar du din kille då? :)<33
Jag: Såklart!<3
Han: Vad bra:)<33
Jag: Hhha varför skulle jag inte älska han?<33
Han: Nej men asså man gör ju inte alltid det i början:)<33
Jag: Början och början.. men jag gör det iaf!<33
Han: Okejdå, det var väl dumt sagt av mig.. <3

HAHA wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback