detta kallar jag sommar! :D

Idag har jag solat, solat soooolat :D Fast har knappast blivigt något brunare ;(
Haha jag behöver typ olja när jag solar för att bli brun, eller vatten hahah jag vet inte :P
Dagen: Var i skolan och åt lunch på subway för det var någon äklig sörja i skolan, men det va gött sen hade jag svenska prov och jag tror att det gick rätt bra faktiskt, hoppas det iallafall och sen hade vi engelska och körde såklart lite chatroulette med polarna hahah hittade en liten kompiis :) haha i skåååne helvete haha men men sen när jag slutade så gick jag och elin till coop och köpte en melon och en kladdkaka och ett paket-skitgod-glass.. solade som fan i BH och shorts :) sen drog vi ut och fotade, bilder kommer när elin laddar upp dom haha och så sprang vi runt och jagade en katt för att vi skulle få en bra bild haha!!
Men sen skulle jag hem vid 18 min buss gick 4 över. Resan hem gick bra och rätt snabbt.. sen så kom jag hem och mamma sa att hon skulle hjälpa mig att plugga men jag ville sola mera så vi drog upp på taket och solade sammtidigt som vi pluggade, fick lite gjort men inte så mycket och sen så ville jag kolla på big brother som jag missade igår så nu har jag kollat på det och sitter och väntar på kvällens avsnitt av BB men vi får se om jag håller mig vaken för jag är ap-trött haha!!
Imorrn ska jag vara med jujje-bäng-bång-bebis haha det är hennes nya namn, för er som inte fattade vem jag menade så menade jag junie, men vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på något :D aja pallar inte skriva mera hahhahahaha pussgurkoooooooor 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback