10 saker du kanske inte visste om mig :

• Jag har färgat håret 2 ggr men jag börjar få tillbaka min naturliga snart och ska förga håret mörkare igen..
Jag kan verkligen inte plugga hemma, det går INTE!!
• Jag vill flytta med min mammas familj och jag hoppas vi verkligen gör det för annars blir jag ledsen.. väldigt ledsen
Jag har slutat på spanskan och har x-tra engelska bara för att jag vill + att spanska är SKIT tråkigt!
• Jag gillar min rumpa, den e feeett mjuk :D
Jag älskar min pojkvän ♥
• Jag och min älskade pojkvän har varit tillsammans i en månad på måndag ♥
Jag önskar att jag va mer social även fast jag tycker jag är social rätt myyyckett
• Jag älskar att vara mig själv och kunna skratta och att bara vara lycklig
Jag är jätte känslig, men försöker att inte visa det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback