Tjänna världen !

Tjänna Världen nu sitter jag hemma hos pappa och bara chillar galet och min statestik har höjts sjukt mycket även om jag inte bloggar så mycket men nu har jag inget att göra så tänkte skriva av mig lite :D det gillar ni väl ? :* Idag har jag bara degat och skit, gick ut med hundarna runt 1 och sedan gick jag och hämtade lillasystern och kompisen Ilona praoar på hennes dagis så det var ju roligt att få träffa henne med ! :D Jag är ju ledig idag fast har ju prao i min gamla skola men dom har typ studiedag eller nån planeringsdag haha jag vet inte med sk aiaf dit imorrn så det sk aväl bli kul haha fast vet äns inte vilken årskurs jag ska jobba i men jaja och om 3 veckor har vi påsklov så det e najs lixom på tal om ingenting haha ^^

Men om Mamma läser detta så snälla gör ALLT
du kan haha du vet vad jag menar för jag vill verkligen det!!
Det skulle vara som en ny start och börja om eller vad man skas
äga för jag kommer inte sluta tjata för jag vet att om jag
tjatar så händer det iaf något och det är ju det jag siktar på!!
Jag vill detta mer än alla pengar på världen för det skulle verkligen
vara som en ny start och det behöver jag och vi alla tror jag :D
Men det skulle vara så himmla kul :D
kommer imorrn och hämtar mina grejjer oxå :* puss.

Och juste alla blogg läsare om ni vill att jag ska ha
en bloppis eller mera videoinlägg eller mera
bilder får ni säga det ^^ hihi KOMMENTERA!!

Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske sätte på en film eller något puuuuuuuuuuuuuuuuss alla undeeerbara läääsare!!



Kommentarer
Filla säger:

Det skulle vara roligt med videoinlägg <3

2012-03-19 | 21:39:49
Bloggadress: http://fashionslions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback