"jag vill vara din margareta"

tjenääää bloggläsare! nu sitter jag i min säng och snyftar och hostar och snyftar och hostar aa ni fattar.. jag e typ sjukt eller håller på att bli men vi får hoppas att jag inte blir det för vill inte det och på fredag så ska jag "uppträda" i skol-teatern -.-' och sen på måndagen efter det så är det faan prao :D haha jag e typ den ända som tycker det är skit roligt :P haha men tänk att slippa skolan i två veckor och hålla på i en helt annan miljö och få träffa helt nya personer osv... hahah kul men nu ska ja fortsätta att plugga har pluggat i en och en halv timma snart två och sen ska jag kolla på BB, thats it !! ♥
.____________.
kolla en bebis-val i sverige-- och och och här kommer hans
._______________________________________.
mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback