vad hääänder?

vad gör alla? jag har ju ingen data men sen när jag börjar jobba så får jag ju lön och då ska jag köpa en dator :D så jag längtar som faaann, ville ba säga det!! men vad gör ni? ha eran lördag varit bra? min har varit helt OK jag har ju haft en "hemma dag" så att säga.. jag har kollat på typ 10 filmer? och fattar inte hur jag har hunnit med det hahah men nu kollar jag på Family Guy haha kenny har fått mig att titta på det hhahahah mupp ungen men imorrn tillbringar jag min tid med han och det ska bli kul, har inte varit på bio9 på as länge haha oich vi ska ju detsutom kolla i 3D och det har jag aldrig gjort så det ska bli kul :D men jag pallar inte skriva så vi ses nån anna gång <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback