Nu är jag hemma!

Nu är jag hemma coh jag vet att updaten har sugit och jag har ju ingen data och så.. jag ska oxå börja jobba imorrn så då kanske jag bara slänger in några inlägg då och då men vi får hoppas på att det kommr gå bra att uppdatera.. men vi får se, och en sak som jag inte trodde att jag skulle klara av under denna vecka skulle vara att inte DÖ utan min pojkvän men jag har inte dött och jag är jävligt stolt ör det har varit skii svår och vill ha honom vid min sida varje jävla sekund där upp på landet :( men i morrn eller övermorrn så får jag pussas och kramas förhoppningsvis så mkt jag vill hahaha men jag saknar iaf honom sjukt mycket!!! men återgå till samtalet och ämnet "jobbet" som sagt ska jag börja jobba imorrn med samma sommarjobb som förra sommaren och det känns bra förutom att det är helt annan personal förutom tre personer typ hahaha men vi får se imorrn hur det går men jag ska faktiskt ta en macka eller nått och sen krypa ner i sängen för det är ju framförallt jobb imorrn ;)) Hoppas ni har haft en sjukt jävla bra dag medans jag har spenderat typ hela dan i en jäävla bil -.- puss!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback