hittat en dator

fyfaaan va najs att jag fick låna en dator, asså jag tänker köpa en ny egen dator får min lön som jag kommer få efter sommarjobbet fyfaan vad hääärligt det kommer bliii!! taggad!!!

Imorrn är det måndag och jag ska till skolan och det kommer typ vara tomt för alla elever fick välja mellan att gå på fotbolls match eller att stanna i skolan och jag och junie har valt attt stanna i skolan jag vet inte om flera har gjort det men vi får se haha men sen efter skolan så ska jag till en optiker och kolla min syn osv.. sjukt kul :D NOT

Sen på tisdag händer inget spec jag ska till skolan och efter skolan så ska jag säkert vara med junie och ska sova där och dagen efter är det ju onsdag och på onsdag är det...
 
på onsdag är det SKOLAVSLUTNING!! TAGGGGAAAAA faaan va kul, ska ha en vit kort klänning kommer inte ha en BH och det är jag jävligt nervös över hahaha min pojkvän får inte dra ner klänningnen hahaha fyfaan va pinsamt menmen vi får se hur det går och sen så ska jag och ett gäng till rösjön och ha så jääävla kul, vi har med högtalare och mat och fika och myyys och ett jävligt bra humör så blir hela dagen på TOPP !! untz untz faan va najsss'

image description
amanda (min lärare) jag och fridiseeen från i fredags? eller torsdags :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback