TILLBAKAAAAA

Tjaa bloggen och dom få blogg läsare jag har kvar eftersom att jag inte har bloggat men men förhoppningsvis kommer dom tillbaka precis som jag har gjort nu ahhahaha men just nu sitter jag hos bebishedman och han äter så jag passade på att blogga och allt men dom senaste dagarna har jag hunnit med detta:
Blivit singel :(
Träffat en massa muppadekompisar
jobbat jobbatjobbat
stukat fingret på grund av moppe
dödat mobilen på grund av moppe (har nu en iphone 3GS)
och haft allmänt kuligt :D 
men nu som sagt sitte rjag hos gustav och vi ska säkert typ dra ut när han har ätit färdigt och allt och sen så drar jag mig väl hem till sängs ahahah och imorrn ska jag ha SOVMORGON hahah fyfaan va najs :D men här får ni tre bilder som va tagna idag :*******
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback