ni fattar inte

Asså ni förstår inte hur mycket den här människan betyder för mej.. jag älskar att ni säge rjag finns här för dej men det går inte att förklara den här känslan du var min bästa vän vi gjörde allt tillsammans, jag sabbade men jag vet inte hur och varför du stack du var det som betydde mest men du vände dig om och stack.  Hur, jag undrar bara hur jag kunde låta dig gå, gråter i sömnen och nästan varje gång jag tänker på dig, du kommer alltid finns inerst inne i mitt hjärta och det var du som ristade in ditt namn i det och jag absolut avgudar dig, jag ville va precis som dig och nu är du borta så, hur faan ska jag kunna leva? Jag saknade dig så jävla mycket vi kunnde ligga och smsa klockan 3 på natten och du stog alltid upp för mig, kommer du ihåg i sexan? När vi gick på "fest" och så gick allting lite ur styr.. ?! komme rdu ihåg, jag stog upp för dig du fick sova hos mig och vi delade säng och täcke och vid den tiden så delade vi fan samma hjärta och hjärna, vet att det låter konstigt men du vet att det är sant, di avslutade varanndras menningar och vi hade alltid kul, jag skulle kunna berätta världens sorligaste historia men du skulle bara få mig att skratta och jag antar att det är bra.. men du vet inte hur mycket jag grät den dag vi grälade och detsutom på facebook, lixom faan.. skulle ta en kula för dig och så vänder du ryggen och går ? Lite bådas fel.. men snälla berätta baravad jag gjorde fel så kanske jag kan fixa det så kan mitt hjärta bli helt igen? Snäll jag ber dig, om jag väcker lite minnen så kanske du kommer ihåg hur jävla kul vi hade det? Varje dag på stranden.. hahaha kommer du ihåg emil, joel, kim, joel, jhonny och alla när vi satt i din båt och dom fan körde upp tårna under båten? haha, eller den där winerlängden som ajg skulle äta och såg ut som ett jävla monster.. Eller förra vinternnär vi gick ut och skulle fota när det var is över hela sjön och när vi skulle gå tillbaka så ba la jag mig ner på marken och jag vettefaan varför asså.. Eller på syslöjden i sexan när vi alltid satt i det där rummetdär uppe och den där jävla syslöjds kärringen alltid klagade och när vi åkte till England med klassen och du skulle springa ner för den dära backen och så kunde du inet stanna och du ba Hjääälp och jag sprang efter för din skulle och hamnde i en buske? Fattar du ? vi har så jävla många minnen som du inet bara kan slänga ivåäg! jag saknar dej så sjukt jävla mycket, seriöst nu sitter jag och gråter som en bebis som inet kan hitta sin napp.. men jag antar att om du vill att jag ska släppa dig så måste jag väl göra det för att du vet att jag älskar dig och jag hoppas du läser detta för jag vill ha dig tillbaka i mitt liv och dela min aglädje tårar med dig och även min sorgsna för du vet alltid hur man gör mig glad och vem fan vill vara ledsen? inte jag iallafall och du vet att jag e så jävla ledsen för det jag har sagt/gjort mot dig för att du lätt skulle bara kunna bryta våran vänskap, jag älskar dig för evigt Angelica Müller ! ♥

Kommentarer
Sandra säger:

Åååå, va gulligt!! Hoppas allt ordnar sig, hoppas hoppas!!!! Tror på dig och du kommer fixa det!!!! <3333

2012-01-10 | 21:44:57
Bloggadress: http://myggornas.blogg.se/
Anonym säger:

Va med & tävla om ett valfritt iphoneskal till dig själv eller för att sedan själv lotta ut det? ;) Klicka här http://dajanaramic.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment



förlåt om du inte gilla sånt här :)

2012-01-11 | 11:39:51
Bloggadress: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback