mooobil blogg

Tjaa bloggrn nu då sitter jag på tåget och skahoppa av men jag orkar inte så jag åker till väsby och åker med junie därifrån istället hihi hon vet äns inte det men ska skicka ett sms till henne nu och så. Så att hon får veta mina små hemliga planrr att komma och överraska henne ha men men.. hur mår ni? Om ni mår bra.. kul för er.. om ni mår dåligt så stackars lilla er.. haha vill göra ett långt ellrr inte så kort inlägg så det är därför jag bara babblar en massa skit haha men sitter u som sagt på tåget och dete typ en kille i 18års åldern som sitter och glor på mig HAHA snygg.. men jja nu skabjag hoppa av försöker mobilblogga när vi kommrr hem till någon .. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback