kom igen..

Fattaru inte att jag gillar dig och att du betyder mycket för mig jag skulle fan göra nästan vad som helst för dig och snälla bloggläsare skriv inte vem, vem pratar du om på din blogg för jag tänker inte säga han/hon vet säkert vem han/hon e och om ni inte e säkra på om det är du så fråga det istället.. Jag tänker inte säga Jag älskar dej, för det gör jag inte vet ens inte om man kan säga så till dig för du har fan pms .. ibland och det är fan inte kul du slänger ut massa konstiga dåliga jävla patetiska grejjer och skit och Nej jag tar inte åt mig för jag har vänner som jag tror på och jag jag har en familj som älskar mig för den jag är och om du inte gillar mig snälla säg det face to face för jag tror inte på dig genom den där jävla data skärmen och det betyder att jag inte vet x-akt om det är du som skriver och då kan man lixom bara bli förvirrad, gillar många men du och en till gillar jag faan extra mycket!! nästa lilla grejj..

Omg du är såå sööt, fattar ni tjejer att han säger att jag e fin och inte sexig eller jag vettefan men det är just det man vill höra iallafall jag, jag absolut älskar när en kille säger du är så jävla vacker men som sagt så vet jag verkligen inte om det är du som skriver allt det där bra. men.. som sagt.. ingen kille är väl helt perfekt? nej inte vad jag tycker iallafall för nån kanske har lixom jag vettefaan det kan vara från fula öron!? till konstigt garv men vet ni denna kille har absolut allt förutom en grejj.. eller nej han har två saker.. två tjejer som han gilalr och ena e jag, tydligen.. faan säger jag bara skulle serii dö för denna kille!
han e: sööt, otroligt jävla snäll, helt jävla underbar.
aa okej skit samma nu har ni hört lite om mitt kärleks liv och nu var det dags för girl poweeer..

Du tjejn lägg av, vad faan du skriver på din blogg att ingen vet att du har det jobbigt hemma och att det inte är lätt att vara dig.. men vet du va.. det är säkert hur jävla lätt som helst.. du får vad du vill du e enda barnet och du beter dig som skit mot andra föruton dina abslouta bäsa kompisar.. att säga sanningen är svårt för dig men att jag luga e faan hur jävla lätt som helst för dig okej om du vet vem du är skriv till mig på facebook och fråga ifall det är du och om jag skriver ja eller typ inte svarar överhuvud något som inte är nej så kanske det är du men om jag säger att det inte e du gå inte runt och säg aa frida hatar mig och tycker att jag e värsta lögnaren men vet du, jag kännde dig en gång i tiden eller visste vem du var :s och jag älskade att du skrev till mig på facebook och tyckte jag var skit cool, sanningen, men nu, nu jävlar tycker jag att du bara e pinsam och det är faan mycket lättare att vara okännd för dig än att ens att du vet vad jag heter och skit.. tro mig, dian närmaste kompisar kanske tycker att du e skit cool och snygg osv.. men du bröt kontakten och nu verkar du bara jävligt bitchig oh att folk omkring dig pallar hahahah jag skulle faan inte pallat längre.. tur säger jag bara..
okej nu har ni hört lite skvaller och skit..

Nu kanske ni/vissa tycker att jag e sjukt jävla bitchig men
jag säger bara dte jag tycker och min egna åsikt, kyss
O:B:S ni behöver ej fråga om vilka jag skriver om för jag tänker ej berätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback