KIK

haha min nya droooooooog! :D
haha alla skriver!! frida.hynninen ;))
men iaf nu sitte rjga och chattar med en massa och spalade nyss kort med min lilla familj :P
men sen så blev typ alla sura (som vanligt) haha det var ju säkert jag eller fia som staratde att alla blev sura för jag är 7kt dålig förlorare haha, efter skolan så åkte jag och Elin P hem till mig satt vid datorn och skit sen så blev det tråkigt så då åkte vi till sollentuna centrum va där och gick ICA (grisar) som sitter och äter choklad haha men sen skulle vi båda hem, vi sa farväl dånkade huvuden och gick där ifrån (elin sprang-kbry) haha men sen åkte jag hem och åt, inne på datorn och pratade med mamma om skolan och skit,, frida har varit stygg haha nej driver men men nu ska jag hoppa in i en duuusch ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback