DAGEEEEEEEEEEEN IGÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

fuck fick nyss redan på att vi ska ha iupsamtal och det tycker vi inte om!!
Men idag ska jag och Elin hem till mig och jag vettefaan vad vi ska göra.. -.-'
Men vi e så påhittiga att vi hittar nog på ngt hahaha!
Men nog om det... Dagen igår..
Igår så gick jag ju inte till skolan hade JÄVLIGT ont ska jag säga men sedan med hjälp av tiden och att jag rörde på mig och så så blev smärtan mindre och så mådde jag väl sådär när jag bestämde att jag skulle träffa min bebis junie och pojkvännen gustav (junie´s) men sen så tog jag bussen runt 14.35 mot sollentuna och sen så råkade jag hinna med ett litet tidigare tåg och det var icce så bra, så jag hann med 14.50 tåget och årkade inte stiga av vid rotan å jag åkte vidare till väsby och mötte upp junie sen så åkte vi tillbaka till rotan och tog bussen liiite förlångt till gustav och först va vi på nedervåningen och jag har börjat tycka om att gå runt i cirklar och gustav har ett vardagsrum och kök som lixom är en cirkel eller vad man ska säga haha så jag runt och runt och runt och ruuuuunt hela tiden och sen junie ba
- frida nu får du sluta du kommer bli fett yr!
haha jag blev inte yr, eller kankske lite ochsen så gick vi upp och jag och junie passade på att vara lite osociala och spelade COOOOOD :D
match 1.
3-0 till mig :D
match 2.
4-0 till mig :D
hahaha mohaha
men sen så "kollade" vi på ngn film med taylor lautner min lilla älskling!!
men haha aa vi kollade inte xakt jag satt och facerapade gustav på hans lilla AJFÅN och junie och gustav låg och strula -.-' men det blev inte så bra facerapar men jajajajajjajajaaaaaaaaa... nu orkar jag inte skriva mera men
DET VAR JAG SOM FICK JUNIE OCH GUSTAV TILLSAMMANS!!


AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback