Goooodnaat bloggen

Nu säger jag godnatt och lägger mig i sängen jag har haft en toooooppen dag fram tills nu men jaja skiiiit samma efter skolan åkte jag till rotan gick runt där som typ en vilsen gris :/ men sen så kom jonas fram till mig haha, sen så gick vi hem till honom och spelade lite cod satt lite framför datorn och skypade med gurra sen så ringde junie hela tiden haha och sen sa jonas typ brutal haha och hon visste inte va det va så hon la på och ringde till sin illa pojkvän guuustav och frågade vad det va han svarade och junie ringde tillbaka till oss och skiiiit men sen så skulle jonas dra till någon pizzeria eller nått och så frågade han om jag ville följa med såklart jag vill det ;) ♥ gick dit alla hans små knasiga vänner kom och vi hade kul ahha dom va ju fett sköna asså! ^^ men sen så skulle dom hem till någon och då så sa jag och jonas hejdå vid rotans sation :( aa osv.. hade e skiiiit bra dag och det tackar jag Jonas, Junie, Gustav, och alla andra små gubbs för! ♥
hahahahhahahha va tvuuuungen :D

Kommentarer
junie säger:

finns <3

2012-01-21 | 08:57:35
Bloggadress: http://juniegauffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback