Vafan e ditt problem i huvudet?

omg vad fan e ditt problem fucking **** asså vfan ger du dig på min lillasyster för? har du inget liv elle roch du vågar ju såklart inte stå för det heller och om du tycker hon e ful så kan du väl fan stå för det och säga det till mig, (om jag nu känner dig?) och om jag gör det och jag får reda på vem fan du än är så kommer ingen tycka synd om dig när jag fucking slår ner dig.. om du kollar dig själv i spegeln och tittar noga så kommer du säkert inte tycka om vad du ser där heller.. FUCK OFF

Kommentarer
Ella säger:

Här tar man i :p

2012-02-26 | 23:13:06
Bloggadress: http://bellabajjs.blogg.se/
Anonym säger:

Så du menar att man måste tycka att den där bäbisen är söt? Alla kanske inte tycker likadant som du! ;)

2012-02-26 | 23:30:33
Anonym säger:

Lugn bruden hon skrev två ord, du behöver inte attackera. Du är ju värre själv, någon kallar någon du älskar för ful och du hotar med att slå ner personen? Moget. Riktigt lågt av dig, du tar ju bara ner dig själv till samma nivå som jäveln som kommenterade.

2012-02-26 | 23:51:52
Melisa säger:

Frida jag skiter i om du tror att det är jag men det är inte jag! Och alla eller den som har kommenterad bilden kanske tycker att hon e ful! ärligt du behöver inte skriva värsta berättelsen shiiit asså jag tycker barnet e fint men jag e inte idiot och skulle kommentera att hon e skit ful?

2012-02-27 | 00:04:03
Bloggadress: http://meeeliisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback